Småkonstig vecka...

 
Denna veckan har verkligen tagit en vändning och känns
en aning surrealistisk.
 
Parvelns födelsedag blev kanon med massa bus
och många gäster=)
 
Jag jobbade tisdag och onsdag.
I onsdag sålde jag näst bäst! - Bara 400:- från ettan=)
 
Efter jobbet den dagen tog jag en dusch med Parveln
och myste med honom i soffan.
Jag får ett sms om en tjejkväll och kan självklart inte låta bli att tacka ja=)
 
Hur goa brudar som helst, bra musik och god dricka.
Dansar lite och VIPS!
 
- knäskålen hoppade ur! Igen!
 
Alla tankar börjar snurra för förra gången kunde jag inte gå riktigt på 6-7 veckor.
Jag var väldigt rädd att det skulle bli likadant denna gången.
Då skulle jag ju missa mitt sommarjobb!!
 
Men tack och lov hoppade knäskålen tillbaka med en gång
och jag har hoppat över de jobbigaste veckorna från förra gången.
 
 
Jag vaknade igår, torsdag, efter tre timmars sömn med bakfylla och ömmande,
vingligt knä och utan Älsklingen vid min sida.
Han åkte på jobbutbildning vid tre på natten=(
 
Det var bara att ta tag i dagen och efter en snabbvisit på toa som busschaufför
och ett par koppar kaffe kändes det genast mycket bättre=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0