Kortfattat

Summa summarum:


- Veckan på Kreta var underbar!

- Det har gått bra för mig på praktiken, chefen är jättenöjd!

- Jag funderar på att skola om mig till förskollärare.

- Har massor av inspiration till att måla!

- En "gammal" kompis har gjort mig oväntat glad=) 
    Skulle verkligen vara roligt att träffa henne igen efter så lååång tid!
(hoppas vi kan bli goda vänner..=))
         
- Vi har världens bästa grannar dörr-i-dörr och näst-port;)

- Efter en helg iväg kan man konstatera att Parveln är väluppfostrad.
   Är JÄTTESTOLT!

- Jag har äntligen börjat övningsköra igen. Är nu ute i trafik=)

- Ett par av våra bästa vänner har flyttat in till stan.
      Sååå mycket enklare att ses nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0