Jobbsommaren 2012


Det här med jobb är ALDRIG säkert förräns något är påskrivet.

Jag fick en praktikplats i syftet att lära mig Möbelvaruhusets sortiment
och arbetssätt samt kassan och hur man lägger- och lämnar ut ordrar.

Efter en tid utan att jag hört något frågar jag hur det blir i sommar
och får då svaret:
 - Med snabb huvudräkning ser jag att jag inte behöver dig.

Ok. Fine. Bara att söka på!


En vecka senare fick jag höra:
 - Du har fått så himla bra kundomdömen och jag är nöjd med dig så jag ska
se till att du får några timmar i alla fall.

YES!! Det har synts hur duktig jag är!
(Har aldrig överdrivit, jag är bara mig själv)

Så då tänkte jag att det nog bara blir varannan helg och någon vardag därimellan.
Igår fick jag reda på att mina tider ligger runt 75%!!

Perfekt!

Inte för mycket, så man har tid med sitt barn,
och inte för lite, så man ändå märker av lönen tydligt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0