HELT. SJUKT. ROLIG. HELG !


Först vill jag ge underbara Herr & Fru Vallström ett stort TACK
för det otroligt fantastiska bröllop ni knåpat ihop!

Och TACK för att jag fick äran att göra tårtorna!
(Tycker folk äter för lite tårta btw)

Det är svårt att finna ord för att återge helgen här och nu när det finns
så mycket bubblande känslor kvar .
Och när jag nu tänker tillbaka så kommer tårarna som jag inte fällde.

Ni är verkligen helt fantastiska människor båda två och jag är
så glad att vi är i samma släkt
(inte "offentligt" än men så fort pengarna strömmar in
är det dags för oss att gå till prästen)

__    __
/      V     \
\           /
 \       /
\   /
V
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0