God morgon härliga måndag!


Denna vecka blir fullspäckad=)

Jobbar två dagar och förbereder för kommande helg de andra dagarna.

Jag och Gubben ska nämligen gå på hans systers bröllop på lördag!
Åh som vi har längtat!
Från att vi hört att datum var bestämt har vi haft höga förväntningar,
för denna sköna person som ska gifta sig lämnar INGET åt slumpen.

Tror jag vågar säga att det kommer bli ett perfekt bröllop!


Hur som helst är det MASSOR som jag som gäst måste förbereda;
 - hår och ögonbryn ska färgas
 - present ska inhandlas
 - kläder ska utses och provas (check)
 - barnvakt för helgen ska fixas (check)
 - vår väska ska packas
 - sonens väska ska packas
 - lägenheten ska städas( så det inte ser ut som ett h-vete när vi kommer hem)
- fyllning till tårtorna ska göras (jag har fått äran)

och sist men troligtvis det viktigaste:
 - köpa vattenfast mascara! (check)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0