Mission accomplished!

Så här efter jobbperioden känns det väldigt bra.
Det var givetvis med en stor portion vemod jag drog ur mitt "kassakort",
 - När skulle jag få jobba igen?
 - Vad händer med mig nu?
 
Jag har gjort mitt och både kunder, medarbetare och chef är nöjd med min insats.
Så länge kunderna är nöjda så blir alla nöjda, och jag har fått så himla fina
komplimanger från några kunder så jag höll på att smälta totalt!
Chiefen trodde att det skulle bli några timmar framöver och jag ser fram emot dom.
 
Det känns så knasigt nu när man jobbat så mycket, (ca 110% de två sista veckorna)
och helt plötsligt ska vara hemma och inte göra någonting...
 
 
Men visst; det är ju helt ovärdeligt att få gott om tid till städ, matlagning och
(framför allt!) sin underbara son!
 
 
Redan i går fick jag hoppa in och måla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0